آرزو (مهدی سهیلی)

خواه که تو ای پاره ی دل ! زنده بمانی

چون ماه جهانتاب، در خشنده بمانی

 

تا بنده سهیل منی و شمع سرایم

خواهم ز خدا ، روشن و تابنده بمانی

ا

امید من آن است که در گلشن هستی ـــ

چون غنچه گل با لب پر خنده بمانی

 

چون زهره به پیشانی عالم بدرخشی

تاجی شوی بر سر آینده بمانی

 

خواهم که پس از من چو یکی نخل برومند ـــ

تا زنده کنی نام پدر زنده بمانی

 

نام تو « سهیل » است و فروغ دل مائی

خوام که همه عمر ، فروزنده بمانی

ای نور دلم ! بندگی خلق روا نیست

خواهم که به درگاه خدا، بنده بمانی


به امید دیدار
بهرام

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا آلبالو یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:24 ب.ظ http://mina-albalooo.blogsky.com/

سلام،
یکی از دوستهام که به تازگی با بلاگ نویسی آشنا شده، ازم خواسته که تحقیق کنم که اگر کسی" ID@Password" توی بلاگ سکای داره که میتونه در اختیارش بذاره، ممنون میشه.....یه چیز دیگه.... این دوستم که میگم از کوچیکی دست به قلمش خیلی خوب بود. دوست عزیز من هم هست... من رو هم خیلی خوشحال می کنین.....

مینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد