سلام
امیدوارم خوب باشین می خواستم به همه دوستان واسه این فاجعه زلزله بم تسلیت بگم این زلزله با اینکه خیلی دلخراش بود ولی یه چیزایی رو به من نشون داد که خیلی با ارزش بودن تا حالا فکر می کردم ایرونیا باید چه قدر دلسنگ باشن که ما اینهمه فقیر داریم ولی وقتی زلزله شده دیدم چه ایرونی داریم واقعا هیچ جای دنیا ایرون نمی شه!من که نتونستم کاری بکنم ولی فقط می تونم از همه شما دوستان گل که به نحوی به این مردم کمک کردین تشکر کنم!
می خواستم دو تا داستان بهتون بگم!
اولی مربوط به کسی هست که دلش می خواست یه جوری کمک کنه ولی هیچی نداشت ولی واسه اینکه کمک کرده باشه کاپشن خودشو در میاره و کمک می کنه!
دومی آدمیه که واسه پول حاضره هر کاری بکنه یکی از دوستام که رفته بود بم تعریف می کرد اونجا یه آدمی رو گرفتن که یکی از سگای زنده یاب اونو گاز گرفته می دونین واسه چی
؟
واسه اینکه اون آدم دو تا از انگشت های یه دختر بچه رو بریده بوده واسه اینکه انگشترای اونو برداره !انسان چیه که  می تونه اینقدر حیوون باشه واین قدر فرشته؟
دوستون دارم
تا بعد