آلبوم شادمهر

سلام به همه
خیلی دلم می خواست که آلبوم جدید شادمهر رو داشته باشم حالا دارم با کیفیت بالا و حجم کم با پسوند wma  هر آهنگ حدود ۶۰۰ کیلو بایت  البته من از یه وبلاگ دیگه لینک گرفتم . خیلی عالیه

آلبوم شادمهر

۱.آدم فروش
۲.عمراْ
۳. اشک منی
۴.دل دیوونه
۵.تهدید
۶.غربت
۷.بهونه


کار این دوستان واقعا عالیه منم عاشق سفینه هاشون هستم از همین جا می گم من برای هر کمکی به اونا اماده هستم . 

سلام نازنینم(مریم حیدرزاده)

سلام
یه شعر قشنگ از مریم حیدرزداه واستون پیدا کردم خیلی قشنگه
در ضمن اگه کسی یه سایت واسه upload فایل معرفی کنه صدای مریم حیدرزاده رو براتون تو سایت قرار می دم باور کنید خیلی قشنگه

سلام کسی که تو دلم درخشید

من دیگه دوستت ندارم ببخشید

من واسه اون کسی که دوست ندارم

نمی تونم شاخه گل بیارم

بین تو و اون روزها کلی فرقه

تو آسمونت پر رعد و برقه

نه مهربونی نه واسم می خندی

هر دری رو من می زنم می بندی

کو اون همه شعرای عاشقونه

کی بود بهم می گفت سلام بهونه

از چشم من افتادی نازنینم

دوست ندارم دیگه تورو ببینم

اگه دلت همین حالا بشکنه

بهتر از آوارگی های منه

من کسی رو می خوام که عاشق باشه

اول و آخرش شقایق باشه

من کسی رو می خوام که نیست مثل تو

پشیمونم دوست ندارم برو

پشیمونی گرچه نداره سودی

خوب شد که فهمیدم بدی به زودی

 

 


به امید دیدار
بهرام

سلام

سلام من برگشتم خونه
الان دلم واسش خیلی تنگ شده ولی نمی دونم کجاست که جواب نمی ده!کسی نمی دونه چرا؟؟؟
راستی با آلبوم جدید سامان موافقید؟؟؟

ضد حال

سلام
بچه ها من الان کیش هستم ولی چون یه نفر نیست خیلی ضد حاله
از اینجا هم بهش می گم دوسش دارم

تولدم مبارک

امروز تولدمه پس مبارکه!