با سلام
متاسفانه بسیاری از دوستان ما حتی حاضر نیستند برای شرکت در مسابقه ۳ تا مطلب قبل رو بخونن واسه همین دوباره من سوال رو طرح می کنم تا اون ذوستان هم از سر در گمی در بیان! فرق یک مرد ایرانی با یک مرد آمریکایی یا اروپایی ( ترجیحا اروپای غربی) چیست ؟‌
به دو نفر از کسانی که بهترین پاسخ را به این سوال دارند جوایز ویژه ای تعلق میگیرد

در ضمن این مسابقه تا ۵ روز دیگه بیشتر مهلت نداره پس بهتره هر چه زودتر در ان شرکت کنید!!!!
پس تا ۶/۴/۸۲ منتظر باشید تا نتایج رو اعلام کنم.
به امید دیدار
بهرام
نظرات 8 + ارسال نظر
پیر مغان بلاگ اسکای دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:22 ب.ظ http://sima-system.blogsky.com

سلام............جالب بود
موفق باشی
به منم سر بزن
بای

رضا آفلاین دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ http://rezaoffline.blogsky.com

ما دست اینجا را می بوسیم(اینجا دست شما را میبوسه
بوسه ای از سر عشق به هموطن
موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:32 ب.ظ http://manvato.blogsky.com

فرقشون در مردانگی واستقامت واحساساتشونه.

امیر دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:25 ب.ظ http://maykade.persianblog.com

سلام من که می دو نم هدیه ای در کار نیست
اما باشه هر هدفی که داری ما که اطاعت کردیم اومدیم
می مونه معرفت شما
واما در مورد فرقها از نظر من
۱ مرد ایرونی سراسر عاطفه است
۲ مرد ایرونی زنش را ملکه خونه اش می دونه
۳ مرد ایرونی از زنش توقع نداره توی هزینه خونه کمکش کنه
۴ مرد ایرونی وقتی با زنش یا با دوست دخترش می ره رستوران نمی ذاره اون دست توی کیفش کنه
۵ مرد ایرونی معمولا آش بلد نیست درست کنه
۶ مرد ایرونی معمولا توی کار خونه هم کمک نمی کنه
۷ در کل مرد ایرونی زن ذلیله
۸ مرد ایرونی معمولا فرزندش رو بیشتر از زنش دوست داره و این رو هم مخفی نمی کنه
۹ مرد ایرونی به خاطر رفاه خانواده اش کار می کنه اما مرد غربی به خاطر لذت خودش
۱۰ تمام شدن زندکی مشترک برای مرد ایرونی یعنی تمام شدن خوشی ها ولی مرد غربی به سادکی آب خوردن از زنش طلاق می کیره و می ده
۱۱مرد ایرونی هر قدر هم که توی غرب زندکی کرده باشه و هر قدر هم که ادای روشنفکری در بیاره با زهم وقتی که
می بینه زنش توی غرب به راحتی میره با یه مرد دیکه
می خو اد دق کنه اما به روی خودش نمی اره
۱۲ در کل من معتقدم که دخترهای ایرونی اکر با مردها ایرونی باشن به نفع خودشونه میکن نه برن امنحان کنن

ریرا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:06 ق.ظ http://ryra.blogsky.com

کیمیاگر جان سلام..اول از همه ممنون از پیغامت ...بالاخره ما هم اومدیم تا در مسابقه حضرتعالی شرکت کنیم ...من جوابم را به دو بخش (نسل) تقسیم میکنم:

۱) مردایی تو این مملکت بودند که شرافت..غیرت..آزادگی را تعریف کردند..همونایی که هممون میشناسیمشون ودوستشون داریم ...چی بگم ازشون؟؟؟فقط به من بگو کجای دنیا کسانی را میشه پیدا کرد که جونشون رو (اونهمه عاشقانه) کف دست بگیرن و از همه چی بگذرن(عشق و زندگی و....)؟؟؟؟ (بعضی حر فها رو هر چی ام که بگی بازم کم میاری...تازه وقتی اشک راه نفس رو می بنده چاره ای نمی مونه جز سکوت...یه سکوتی که همه حرفهاش رو از زبون دل تموم ایرونی ها میتونی بشنوی...تو نگاه همشون
میتونی بخونی...((( کیه که عا شقشون نباشه...مگه میشه فراموششون کرد؟؟؟؟)))
۲)اما حالا...(بر خلاف همه اونایی که فکر میکنندهمه چیز عوض شده ...) من ایمان دارم که جوونهای نسل من هم
همونقدر باغیرت وآزاده هستند...فقط باید بهشون فرصت
داد...
۳)نتیجه گیری کلی : مردای ایرونی هزار بار بیشتر می ارز ند.

هانی با داداشی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:02 ب.ظ http://hanibadadashi.blogsky.com

سلام ..ممنون به ما سر زدید...مرد آمریکایی بی غیرت است..بی حیا هستند و بی ادب...مرد ایرانی به زنش زور می گوید اما بهتر است..خداحافظ

سوما سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:41 ب.ظ http://mahda.blogspot.com

اگه موافق باشین تبادل لینک کنیم!
من دو تا وبلاگ دارم! توی هر دوتاش می ذارم لینکتونو!

ملیکا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام خیلی جالب بود
به نظر من بیشتر مردا نامردن که فقط ادعای مردونگی می کنن .......
ولی این جور که به نظر می رسه مردای ایرونی برای زن های ایرونی بهترن ولی مردای اَمریکایی هم به جای خود خوبن...
قربانت ملیکا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد