معرفی

شعر مادر که خانم لیلا فروهر اونو اجرا کرده اند . تقدیم به همه مادران عزیز :

تو که عاشق ترین عاشقایی،فرشته ای زعرش کبریایی،تو ای مادر صفا و شور خونه،برکت وجودت نور خونه،اگه با این ترانه حقیرم،سر و پا تو من از طلا بگیرم،هنوز شرمندتم ای نازنینم،کلام اولم ای بهترینم...

مادر تویی جون پناه من مادر تویی تکیه گاه من ، مادر تویی جون پناه من مادر تویی تکیه گاه من ،مادر،مـــادر،، مـــــــــــــــادر...

تویی بالا ترین معراج یک زن،تو عمری و تو جونی پاره تن،به قربون دو دست مهربونت،بکش دست نوازش بر سر من،سرم رو باز بذار به روی شونت،بخون لالایی های عاشقونت،بگو با من خدای ما بزرگه،فدای اون دعاهای شبونت...

مادر تویی جون پناه من مادر تویی تکیه گاه من ، مادر تویی جون پناه من مادر تویی تکیه گاه من ،مادر،مـــادر، مـــــــــــــــادر...

خدا از خاک عشق تو رو سرشته، فرستاده از آسمون فرشته،تو در آغوش امن خود بگیرم،که این یک ذره جا مثل بهشته،بمیرم من،اگر با غصه و غم،گذاشتم روی دوشت کوله باری،بشه ای کاش نگاهم سایه ساری،که روی چشم من قدم بذاری،بمون مادر که دل بی تو می گیره،دل کوچیک من پیش،تو  شیره،نشه کم سایة تو از سر من خدا هرگز تو رو از من نگیره....

مادر تویی جون پناه من مادر تویی تکیه گاه من ، مادر تویی جون پناه من مادر تویی تکیه گاه من ،مادر،مـــادر، مـــــــــــــــادر...


امیدوارم خوشتون بیاد

به امید دیدار

بهرام

نظرات 2 + ارسال نظر
گل یخ دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام
این شعر و همه ی شعرهایی که توی بلاگت می نویسی خیلی قشنگن.موفق باشی.

آرمین دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:54 ق.ظ http://websol.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
شعر قشنگی بود-ممنون
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد